أسرة طلائع المصريين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أسرة طلائع المصريين

منتدى متنوع للخدمات والانشطة الطلابية في الاسرة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شروق

شروق

المساهمات : 41

يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه   يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه Icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2008 1:28 pm

مرة واحد اتقبض عليه والظابط سأله:اسمك ايه؟ رد:انا يا بية؟ رد الظابط:لا انا قاله
محمد يا بيه. سأله الظابط:عندك كام سنة؟ رد انا يا بية؟ قاله:لا انا رد:انت بتاع اتنين وتلاتين
.............................................................................................................
مرة واحد مسطول قاعد فوق ال سطح فاطلعلوه واحد بيقوله يا سيد افندى الحق
امك و ابوك و مراتك و عيالك ماتوا راحت فرت من عنيه الدمعة و قال هاعيش لمين و قرر انه هيرمى نفسه من فوف السطح فرمى نفسه و جه عند الدور التالت و قال لنفسه ايه ده انا ابويا و امى ميتين من زمان و جه عند الدور التانى و قال لنفسه ايه ده انا مش متجوز اساسا و جه عند الدور الاول و قال لنفسه ايه ده دا انا لالالالالالالالا دا انا مااسميش سيد اصلا
.................................................................................................................
عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد
بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟
...............................................................................................................
مرة اثنين حشاشين قاعدين عند المقابر واحد بص شاف جنازة معدية قالوا جنازة مين يا
محمد قالوا جنازة الشيخ محروس تانى يوم جنازة تانية معدية قالوا جنازة مين يامحمد قالوا جنازة الشيخ محروس ثالث يوم نفس الجنازة قالوا جنازة مين يامحمد قالوا ياعم جنازة الشيخ محروس قالوا هى الدنيا ملطشة معاة كدة لية؟
..................................................................................................................
مرة اتنين اغبية دخلو قهوة فقعدو جنب المرايا راحو
طلبو اربعة شاى
.................................................................................................................
كان يامكان كان فى مرة بطة البطة دى كانت بتروح عند البقال تقولو عندك حلاوة يقولها
لاء...اليوم التانى عندك حلاوة يقولها لاء.....اليوم تالتت عندك حلاوة يقولها لاء فالبقال زهق بقى وقالها لو جيتى تانى هدبس رجليكى بالمسامير فى الارض...فراحته بعدها تانى قالتلو عندك مسامير قالها لاء....قالتلو طب عندك حلاوة
..................................................................................................................
مجموعة حشاشين قاعدين يحششو ، كبس عليهم البوليس عملوا أكنهم بيصلون وكان جنبهم
نار مولعة ، قال لهم الضابط بتعملوا أيه ، قالوا بنصلي يا باشا ، طيب والنار دي عشان إيه ، فقالوا دي النار عشان اللي ما بيصليش
....................................................................................................................
مره واحد راح يصلى فجزمته اتسرقت قام راح و امسك بميكروفون الجامع و قعد و قال
اللى مش ح يجيب الجزمه انا حا عمل زى ابويا ما كان بيعمل المهم الحرامى اللى اخد الجزمه قال لا يكون ابوه بيذبح و الا بيقتل المهم راح خاف و حط الجزمه الراجل لقى الجزمه وراح قال ياما انت كريم يارب المهم مشى و الحرامى ماشى جنبه قاله هو ابوك كان بيعمل ايه قاله ابويا كان بيمشى حافى ها ها
.....................................................................................................................
مسطول صدم شرطي وموته راح متصل بـ122 وقالهم
حب أبلغكم إنكم بقيتوا121
.....................................................................................................................
مهندس كمبيوتر، حلل دمه، طلع
فصيلته Hp
........................................................................................................................
مره واحد صعيدى كان اول مره يشوف عربيه فسال واحد بتمشى اذاى فرد وقال
بالبنزين فالراجل خد الحمار بتاعة وراح البنزيمه وقال للعامل بتاع البنزيمه يضع فى بطن الحمار اتنين رتل بنزيم فالرجل رفض بشده ولاكن الصعيدى صمم فوضع الرجل البنزيم فى بطن الحمارفبدءت بطن الحمار بالوجع فجرى الحمار فقال الصعيدى ممكن تحطلى اتنين رتل علشا الحقه
.......................................................................................................................
ندل يبكي في جنازة سألوه تعرفه ؟ قال:
لا بس سمعت ان البكاء يعذب الميت
.......................................................................................................................
مرة واحد ذهب على دكان ( بقالة ) قال لصاحب الدكان عندك سكر قال نعم فى عندي سكر قاله
الله يشفيك منه
مره واحده بتسال الخدامه الجديده انت بتحبي القطط قالت
ماتقلقيش يا ستى انا ممكن اكل اي حاجه
........................................................................................................................
مرة كان فى فريق نمل يلعبون كرة كدم و يلعب معهم صرصور لية؟
لاعب اجنبى
مرة واحد صعيدى راح فرنسا شاف واحدة حلوة قوى مشى وراها قالتله
سوفاج قالها لاء سوهاج
في يوم سالو سوداني لما بتصحى من النوم شو بتعمل قال
اخذ قصت من الراحة
مرة واحد صعيدى اشترى بطيخة وروح وهوا مروح طالع على السلم لقة واحد نازل
اقرع
قالة: فال اللة ولا فالك
مرة 4 دخلوا يحيو فرح راح الاول نقط بخمسة جنية وضرب طلقة في
الجو راح التاني منقط بعشرة جنية وضرب طلقتين في الجو راح التالت منقط بعشرين وضرب ثلاثة طلقات في الجو جه ابوهم وحب يعمل مجاملة نقط بمائة جنية ورمي قنبلة علي الفرح
...................................................................................................................
مرة طيارة طايرة فى الجو وبعدين شويه كده والطيارة اعدت تتهز تتهز والطيار قال يا
جماعه الطيارة هاتقع علشان الوزن تقيل ممكن تلاته من الركاب يضحوا بنفسهم علشان الباقى يعيش قام الامريكى وفتح الباب وقال امريكا رمز الحريه ورمى نفسه قام بعده الفرنساوى وقال فرنسا رمز التضحيه ورمى نفسه قام الصعيدى بعدهم وفتح الباب وقال مصر رمز الفهلوة ....... وراح رامى المضيفه
...................................................................................................................
مرة واحد غبى أهله بعتوة يشترى شاى وسكر وأعطوة 2 جنية وقالوا له هات
بجنية شاى وبجنية سكر وراح عند البقال ورجع ثانى اهله سأله أنت ليه رجعت قال لهم انتم نسيتو تقولوا لى بأنيه جنية سكر وبانيه جنية شاى
....................................................................................................................
مره واحد قتل حماته وبحققه معاه فالقاضى بيقوله اسمك ايه؟ اله اكتب عندك فاعل خير
واحد صعيدي رايح البنك وواخد حبل معاه فواحد بلدياته قالو هتعمل ايه يامجنون قالوا هاسحب الرصيد
..........................................................................................................................
ركبت سيدة بدينة جداً الاتوبيس فصاح أحد الراكبين متهكماً : لم أعلم أن هذه السيارة مخصصة للفيلة .. فردت عليه السيدة بهدوء : لا ياسيدي .. هذه السيارة كسفينة نوح .. تركبها الفيلة والحمير أيضاً
.........................................................................................................................
مرة واحدة عجوزة تاهت تاهت في غابة طلع لها اسد قالت له ارجوك ماتكلنيش قال لها اطمني ياحاجة ماباكلش نواشف
مرة واحد صعيدى ماشى فى مصر شاف نجفتين اشتراهم فبعتها لمراتو فاتصل بيها قالها ايه رايك فى النجف قالتلو حلوين بس تقال اوى على ودانى
واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!!
تاني يوم جاله 100 جواب
فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟
مرة واحد قال لصاحبه "عاوز أعمل لمراتي
مفاجأة فى عيد جوازنا" صاحبه
قالوا "هتعمل إيه؟" قالوا "هوديها
الصين" قالوا "يا راجل فى عيد
جوازكوا العاشر توديها الصين، أومال
فى عيد جوازكوا الخمسة وعشرين
هتعمل ايه؟" فقالوا "هروح اخدها
......................................................................................................................
ehabyoyo
مشرف
ehabyoyo

المساهمات : 12

مُساهمةموضوع: رد: يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه   يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه Icon_minitimeالخميس فبراير 07, 2008 4:28 pm

على فكرة نكتك تموت وما ضحكش...ههههههههههههههه
أسماء البنا
مشرف

المساهمات : 12

مُساهمةموضوع: رد: يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه   يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه Icon_minitimeالإثنين فبراير 18, 2008 12:18 pm

هههههههههههههههههههه تجنن متبسطش
انا بهرج

يلا علشان مش تقولوا حرمنكم من حاجه هههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1